When Being A Escort & Whore Runs In The Family… – Britian M. Pocklington

BritianMPocklington2
Meet Britian M. Pocklington…

You smile like that when you are underage and get arrested for drinking, and you know you are getting set free after the picture.

Now this girl was emailed into us about 10 times, but she really doesn’t have any criminal history. Her mugshots have been requested by 5 different people via our Request a Mug Shot Page. This is the second girl who has been submitted under our “The Dirty” section for being a deadbeat mother and a dirty nasty escort whose last name is “Pocklington”.

So Britian here only has two convictions on her record, one for a DUI in 2010 and one for Consumption of Alcohol by a Minor in 2008.

Though she only has two convictions doesn’t mean she hasn’t had her own fair share of police contact. Shockingly though she has gotten herself out of most of her other arrests with no charges filed.

According to sources she has 3 kids by 3 different dads, and refuses to let any of them see their kids unless they want to be with her.

Why do women try to hold their kids over their child’s father head as a bargaining tool? These are the same women that if the man doesn’t agree will put him on blast for being a no good dead beat father.

She was also submitted along with a family member for being a local escort. We were unable to find an ad specifically for her but we did find her family members ad which included “twin love”. Now this family member isn’t a twin, but Britian and her do look very similar.

At the end of the day Britian if you are selling your ass cut it out no one wants that… And quite using your kids and bargaining tools, let your kids dads see them even if they don’t want to be with you.

And guys… Beware of this headache and stay away. There are plenty of fish in the sea that don’t stink as bad nor come with as much of a headache!
BritianMPocklington BritianMPocklington1 BritianMPocklington2 BritianMPocklington3 BritianMPocklington4

Share This:

86 Comments on "When Being A Escort & Whore Runs In The Family… – Britian M. Pocklington"

  1. I don’t know this girl, but I do have to give her props for treating her mugshot as a photo shoot. It’s like Zoolander, but with more bad decisions and less Blue Steel.

  2. Nick Springfield you bogggus Lol

  3. Grammar errors driving me crazy in this one lol

  4. Britian Michelle Graves

  5. Jeremy Jones ain’t this your babymom

  6. Damn I used to work with her haha

  7. She would be homeless without child support

  8. Why is she on here ? Because she’s been to jail ?

  9. I know Britian and I’ve never heard of her being an escort so maybe u should get ur facts straight before u go putting people on blast

  10. Britian worked for me when she was pregnant with her first child. Her child’s father left town when she got pregnant- was absent for at least the first two years of her kids life as far as I know. Seems pretty inaccurate and defamation of character. I’ve been wrong before but without convictions it seems like someone(s) is fishing for hate

  11. I was gonna say that Jonathan Gentry but I didn’t want to argue w ignorance. Some girl I’m sure that doesn’t like her emailed this dude w no life this information so he could entertain it.

  12. Abel (baby’s dad) worked for me at Villa. I knew these two when they first met all the way up until Abel beat her ass when she was pregnant in a hotel room for nothing. He was bogus as fuck for that. Crazy thing was the police never arrested him for it. I know a bit more to this ad than it can say

  13. This shit is messed up. I know Britian Michelle Graves really well and half of this shit isn’t true. People make bad choices every but that doesn’t mean they aren’t trying to better themselves the last arrest was for a warrant cause she couldn’t get to court and was a having hard time with her pregnancy people need to grow up

  14. Nick Springfield ur dead bro fr fr watch ur back I find u ur done

  15. I think I had a turn on her at a party one time. And we had to pay. Yep she’s a whore.

  16. Jeff Austif SMH. That u entertain b.s.

  17. Her hatin ass kid’s dad did this. SMH what a winner.

  18. Her punk ass baby dad going get his ass beat I my not see eye to eye with my sister but she’s no escort so Nick Springfield dude im warning you take this shit fuck off do u not know who the fuck I am or who’s fam ur fucking with

  19. i see people with the same last name sticking up for her in comments. i think maybe u found the twin for lovein………..

  20. I do know her because I am her son’s paternal grandmother. We tried to go to court to get visitation and she wouldn’t agree with anything and was rude and nasty. She obviously doesn’t care if her child knows his own blood. Even after his father begged and pleaded and cried over him for years on end!!! To me that is the most vile thing a person could do!! I hope he finds us when he’s old enough or better yet, I hope she’ll soon be getting her day in court because that child would have been much better off with us!!! If she cared anything about him, she would have done what was best for him…but she doesn’t, she’s just a vindictive immature person that has broken all of our hearts and I’ll never forgive her for that!! I don’t know about any of the other stuff but I can attest that her character pretty much sucks!!

  21. And your an idiot for making threats on a site that I’m sure the police monitor. So congrats on that.

  22. Carolyn M. Happines … thanx Brandea Hill!!!

  23. Heather Barnhouse | October 25, 2015 at 1:35 pm | Reply

    I have known Britian for years. I see her all the time with her kids and she is an excellent mother. And for one I don’t even know that she gets child’s support cause all her baby’s father’s are complete dead beats!!! The last baby dad beat her while she was pregnant with his kid. She has had a very rough life, but she never let’s it bring her down. She gives her kids the best thing a parent can. Her love and attention. Those kids are clean, fed, well dressed and at school everyday. They are very well mannered children. She has done amazing raising those babies. So for any asshole to post this, your just pist probably cause she won’t give you the time of day!!! If you think you are going to knock her down, you have fucked with the wrong family boy!!! You obviously don’t the Graves family!! But you will soon enough! Britian is a good hearted person and her kids come first. Plain and simple. The way it should be!!!

  24. What kind of bitch takes pictures of a dude kissing her pregnant stomach who isn’t the father, just to send them ti the actual father? Just throwing that out there

  25. Hey Nick Springfield why don’t you waist some more time with your low life ass I’ll give u something to do for the day do me next….this shit low af I wish I had the the time to do some shit like this…lhh I’m not ganna stoop to that level to talk shit but please entertain some more low life on this bitch do me next

  26. I beat the shit outta this girl..im pretty damn happy about it now that i see this. Her sister is the nasty twin they talk about in this article. They are scumbags and this shit is hilarious.

  27. False “facts”. Moving on….✋✌

  28. Thank u Jenna Hughes the ppl that really know me know this is a bunch of bs ass lies. Clearly whoever made this has no fucking life bc they sit around all day and make up lies about ppl even though they don’t know the ppl they posting about

  29. Britian I’ve known you for a long time & beings how the town were from Is so small I’ve never heard about or seen you do ANY of the things this page said about you. Everything you post on fb is about your kids, taking them to do fun things & doing art projects with them at home etc & they always look well taken care of. I’ve already told you that you’re doing a good job & you look great too so my advice to you is to just let this shit blow over, let people “expose” what they THINK they “know” & keep doing what you’re doing…& that’s being a MOTHER. You don’t have shit to explain to anyone.

  30. Whether this is true or not needs to be addressed with the admin of this site. Running your mouth saying you’re gonna beat someone’s ass or even get weapons involved proves what worthless pieces of shit we really have around here. No wonder why the crime rate sucks. Gun shots clapping every night while my girl and kids listen very damn night. Do you people have kids or brothers and sisters you protect? Must not give a damn when you spit that kind of shit out. Petty bullshit.

  31. Just to inform you she has an older sister in Springfield that tops Britain she makes Britain look like an angel… April (graves) pocklington is her name…beware..cursed

  32. Are you fucking kidding me. She dont even get down like that!!!!

  33. That mugshot of her drunk and laughing is hilarious.

  34. You all would be surprised who gets down like this. It only takes an hour to make $100-250!!!

  35. Ashliegh Fredericks did you see this

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Copyright © 2017 SpringfieldILExposed.com All Rights Reserved. 

Like Us On Facebook!